Some days are better than others

Vissa dagar är bättre än andra!!
I lördags var jag iväg på morgonen och släppte ut hästarna samt fixsade allt till Rocky, eftersom jag sovit så lite under natten blev det att åka hem när allt var klart för att vila lite.. Blev att jag somnade någon timme. När jag vaknat blev de att äta och sedan åka ut till pöjken min <3
Stannade där tills i dag, så blev sovmorgon i morse! Riktigt skönt, men samtidigt ovant att sova så mkt?!
Blev att vi åkte till några kompisar där ute en sväng innan jag skulle till bussen som de var tänkt, men blev ändrat så jag fick skjuts hem vilket jag blev väldigt glad över!! Tack så jätte mycket! :)

När jag kom till stallet blev de att mocka, fixa maten och sedan borsta Rocky. Slänga på sadel, träns, skydd, täcken och förbygel innan vi begav oss mot ridhuset. Väl i ridhuset mötte vi upp en kompis och hennes häst :)
Blev en lång och ganska lugn uppvärmning, som sedan inleddes med lite ökad samt minskad galopp innan vi började hoppa lite. Rocky var super fin idag! Han lyssnade på minsta hjälper nästintill hela tiden :')

Började hoppa på ganska små hinder som vi sedan ökade till större och högre, 
slutet hoppade han riktigt riktigt fint må jag säga :'D
Filmade sista rundan en gång så tänkte att jag skulle lägga upp den här om ni vill se? :)

Nu ska jag släcka och sova, god natt folket!!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

JA vad kul med film :)

2013-01-21 @ 20:51:53
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0