Lååång måndag!

Idag blev det en tidig morgon, klockan stog på halv sju och gick upp vid sju ungefär. Blev lite väl stressigt, men hann med allt jag skulle göra på morgonen. Men inte helt optimalt att cykla till stallet när det är snorhalt på morgonen :/ Alla inblandade överlevde iaf haha! x)

Väl framme så bytte jag om och sedan blev det att snabbt fodra alla hästar innan jag skyndade ner till praktiken. Väl där började jag direkt med att laga en hage, släppa ut hästar för att sedan köra både hö och halm till de boxar som var mockade. Sedan var det full rulle hela dagen tills jag slutade. Hade en kort lunch i dag då vi hade massor att göra, x-antal hästar skulle ridas. Men är man två tappra tjejer så funkar allt tillslut ;)

När jag väl hade slutat så blev det ännu mer full rulle, då blev det skynda upp till stallet, ta in alla hästar och pussa lite extra på Rocky. Sedan blev det hem, slänga sig i duschen för att sedan åka direkt in till stan. Väl där blev det teorikurs i två timmar för att till sist åka tillbaka till stallet och rida en kortis samtidigt som mamma mockade (y'

En lång dag som slutade med ett par timmar i telefonen! <3

I morgon väntar en iaf liite kortare dag hoppas jag!!
För att tillsist på onsdag en exakt lite lång och stressig som denna,
ibland ställer jag mig frågan "Varför ska jag planera så himla mycket på en och samma dag?!" o.O
Men jag får aldrig något vettit svar utan gör om samma sak igen någon dag senare xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0