~ Trött tjej! ~

 Efter en lång dag som först spenderades i skolan och sedan hem, laga mat och sedan vidare till stallet så är jag nu
hemma sedan någon timme tillbaka och ska snart gå och lägga mig! :3
 
I morgon väntar nya äventyr på praktik! :D
 
 
Idag blev det ett lättare dressyr i våran paddock, den är aningen mindre än den vi brukar rida i och vi var dessutom två som red samtidigt där. Men de gick riktigt bra!!
Fokuserade väldigt mycket på skritten i början och sedan blev de att fokusera på vilken fart och tempo de blev för att sedan göra lite olika övningar, satte på graman innan jag började trava då jag ville jobba igenom honom utan att behöva vara helt död efter. Men i morgon då blir det ett pass ute lugnt för att sedan på fredag köra ytterligare ett pass i paddocken där de ska trimmas ordentligt! :D

Han börjar kännas riktigt fin nu vilket är super roligt, satt nästan bara och log hela passet idag! :')
Hoppas detta håller i sig nu framöver, den 31:a är nästa hopptävling inplanerad.
 
Saknar lite att tävla nu faktiskt :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0