J, Seg dag med regn och plugg..

Denna dag har varit hur seg som helst, tyvärr! :/
Började med att jag var jätte seg i morse, ville inte gå upp och funderade länge på vilken dag det var innan jag konstaterade att det var onsdag... hmm. Ibland är man trött nog att inte kunna tänka klart >.<
 
Vidare till skolan och väl där hade de "möblerat om" några lektioner.. Så började med svenska och film, såg klart "Tristian och Isolde" som vi började med härom dagen. Sen början till uppgiften vi ska göra om filmen, vilket vi får välja lite själva. Sen blev det mattematik, tyska och till sist lunch och slut för idag! En ganska skön dag men lång..
Sedan vidare till ett par kompisars stall och kolla lite rutiner där osv, då jag ev ska böjra hjälpa till där vilket ska bli kul!
Och sen vidare till Rocky <3 Väl där tog jag med honom in direkt, borstade av och kollade till honom, han fick även gå in i boxen en stund och få lite godsaker :3 Sen lite trick och sen ut i hagen igen. Blev ingen ridning idag då jag kände att jag behövde åka hem för att plugga. Snart färdig med en av två saker som ska göras i kväll så det är skönt (y'
 
Veckans inköp!

Passade super på Rockyboy :D
hejjsvejjs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0