J, Morgon!

Vaknade första gången vid halv åtta.. Men skulle inte upp förrän vid halv elva så vände på mig ett par gånger och sen var det bara att somna om :) Vaknade senare vid halv tio och försökte somna om  igen, men gick bokstavligen inte :( Så har varit vaken i drygt två timmar snart x)

Min fina kille <3

Idag blir det skolan mellan halv ett och fem, har tre lektioner idag också. Biologi, engelska och matte. Själv tycker jag att biologin börjar bli lite små tråkig redan, tyvärr! Men ska försöka kämpa på och få det roligt igen! :)
I eftermiddag blir det att åka till stallet, ta en lugn tur ut och sen hem och plugga! Har två prov på fredag, en inlämning och sen ett till prov på tisdag nästa vecka. Ser att denna vecka mest kommer gå åt till att plugga massor x( Men kommer bli skönt när jag klarat av detta, då blir det enklare senare!! :)

Var det såhär du menade matte? o.O
Nu blir det att gå och äta lunch snart. Börjar som sagt halv ett och tänkte ta bussen som går kvart tolv i härifrån. Så äter hemma innan jag åker :) Hejjsvejjs!!
 
//Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0