J, Mensvärk >.<

Vaknade för drygt en timme sen av att jag hade as ont i magen :(
Gick upp tog ibuprofen och trodde ett tag jag skulle ramla omkull, men höll mig kvar på benen! La mig sedan i soffan efter jag gjort frukost. Tog med mig frukosten in, hämtade en värmedyna (typ som vetekudde, fast elektrisk). Allt blir så mycket bättre med lite värme :3

Igår var jag faktiskt en kort stund i stallet trotts att jag var hemma från skolan.. Iaf så var jag uppe i paddocken och kollade R på böjt spår, han markerade inte jätte tydligt men något äre som inte är helt 100 efter att han slog på sig härrom dagen :/ Han har ett sår på ena bakkotan och den är fortfarande lite svullen.. Så antagligen därför han inte är helt jämn nu. Ajja, blir att ta det lungt ett tag till och se så att det släpper helt! Dock lär jag dra ner på den lilla mängd kraftfoder han får eftersom han snart har påtok för mycket överskotts energi! hmm.. Får klura hur jag ska göra :)

Kom även på nu att jag måste till grangården och köpa betfor x) Den är helt slut i stallet så det är ett måste idag..
Bjuder på lite bilder ifrån i sommras när jag var i markebäck och red uppe på sandfallet där :3
Foto: Ida Husell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0