J, Kort natt och Tidig morgon

I natt blev det en film efter att jag hade gjort klart allt till bloggen och somnade strax innan tre i natt. Har kommit underfund med att jag är mer vaken på nätterna än på dagarna, hur det nu går till vet jag inte riktigt men känner att jag blir piggare när klockan har gått förbi tolv slaget, innan är jag helt död nästan. Har blivit jätte kvällstrött men samtidigt om jag går förbi tolv så bli jag pigg igen? Hmm.. Ajja!

Vaknade iaf halv åtta i dag, klockan skulle ringa åtta. Så kollade klockan och vände på mig igen å somnade om tills det att klockan ringde. Åkte och släppte ut alla hästar i stallet och sen fixade jag allt där, mockade, fixade vatten och mat. Sen blev det att sopa och åka hem igen för att äta frukost och bara vara! :)

Idag blir det att ta det lugnt nu på förmiddagen och sen efter lunch (tror jag) att jag åker till stallet å rider ut en sväng! Hoppas på att vädret blir lite roligare bara. Men har inte så mycket mer krav än att det inte ska regna egenkligen! :)

Nu blir det mera Film hejsvejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0