J, Jossan Frågar!

Som rubriken lyder så tänkte jag ställa en liten fråga som jag hoppas att ni orkar svara på! Om alla skriver i alla fall en sak som ni vill läsa om på en blogg och/eller tycker är viktig så skulle jag bli jätte glad! :D

Tycker ibland det är lite svårt att komma på vad man ska skriva om (inte alltid men i vissa fall) mer än bara vad som har hänt under dagen så därför ställer jag frågan till er, det är ju trotts allt ni som läser!
Så för att det ska bli inlägg som ni tycker är läsvärda så får ni nu chansen att tycka till! ;)  
 
//Jossan

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Mycket ridbilder är kul att se, och sanningar om dig själv :)

Svar: (y) :)
kaliso.blogg.se

2012-09-10 @ 20:16:38
URL: http://hovskrape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0