J, Inge roligt..

Efter att suttit hemma ytterligare en dag känner jag mig något bättre! Denna helg blir det att vila upp sig och försöka att bara ta det lugnt!! För vissa kanske det är enkelt att ta de lugnt, men för mig blir det bara jobbigt, jag vill alltid ha något att göra dag som natt. Att "bara vara" är nog bland de saker som jag är sämst på.
Jag känner att energin börjar komma ikapp mig nu efter att ha legat i soffan och pluggat flera timmar både i går och idag. Vilket inte alltid är likt mig! Men är behövligt att göra då och då trotts allt. Idag har det varit tyska, engelska och även lite biologi på schemat änsålänge. Ikväll blir det nog även lite matte också!

Nu ska jag ta och pallra mig in i duschen för att komma på andra tankar och ta en paus från pluggandet för att sedan ta en kort tupplur och sova ikapp lite och sen sätta mig med böckerna igen! Denna helg lär bli en av längsta som vart på en längre tid.. Hmm ajja! Plugga är ju aldrig fel eller?! ;)
 
Saknar min prins obeskrivligt mycket!! :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0