J, Gårdagen, plugg, skola, stallet

Gårdagen slutade med en promenad och sen plugg!

Efter att jag hade lämnat sadel (som jag hade lånat) i går så åkte mamma och jag hem för att byta om osv. Sedan vidare till stallet! Rocky kom direkt när jag visslade på honom och var allmänt mys igår :3 Pigg och glad! <3
Blev en sväng runt "Niklas", morfar kom till stallet utan att jag visste det men sen följde både han och mamma med på promenad. Tack för sällskapet!! Fick även med mig Pluto på promenaden. Rocky skötte sig fin fint. Har tänkt om och det blir nu en ganska lugn vecka för honom dels för att jag har massor i skolan men även för att han jobbat bra de senaste veckorna så tycker han förtjänar en lite lugnare period! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0