Dag 12- När och varför började du blogga?

Jag valde att börja blogga för flera år sedan, började blogga själv först men tyckte att det var tråkigt..Så höll inte på sådär jätte länge. Även om jag tyckte att det var kul att blogga så tyckte jag samtidigt att det var tråkigt att göra "allt" själv. Så började blogga med en kompis men blev efter någon månad att vi upplevde att vi inte hade tid vilket resulterade till att vi inte fortsatte!! :(
Började sedan att blogga själv igen, då jag ville hålla igång bloggandet även om det inte var lika kul och då skrev jag mest vad jag gjorde om dagarna samt vad jag gjorde med hästarna. Blev sedan att jag och en kompis började blogga tillsammans, men efterhand konstaterade hon att hon hellre läste bloggar än var bloggare tyvärr! Så pratade lite med Tuva och vi kom överens om att jag skulle börja blogga här istället. Vilket jag tycker är super kul! :D  Och hoppas att ni håller med mig hehe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0