J, Nu mot duschen!!

För att fräscha till sig efter nattens tävling och den lilla sömn jag tog mig x)
Har inte sovit mer än 4, 5 timmar max... haha denna dag kommer gå i ett så lär vara lagom trött ikväll.. Hmm, undrar hur jag orkar ibland ;) Men det är bara att "Se glad ut" så går allt mycket lättare ! :D
Efter duschen blir det att äta och sen åka och rida en kompis häst :)
Sen vidare till Rocky för att klippa och sedan rida ut en sväng ;)

Ikväll kommer jag dessutom dra vinnaren till tävlingen jag nyss hade, kommer troligen filma dragningen så ni vet att de går rätt till! Missa inte det!! :D
Ni har väl inte glömt frågestunden jag har uppe nu?
Kommer att börja svara på några frågor denna vecka, så håll utkik! :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

vinnaren av veckans blogg är ute, vann du?
anmäl dig gärna till den nya omgången! :)
http://ssmileyface.blogg.se/2012/october/veckans-blogg-1310-2010.html#comment

2012-10-14 @ 12:46:05
URL: http://ssmileyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0