J, Lite svar..

Tjuvstartar med några av frågorna från frågestunden!!

Moas frågor,
1, Det bästa ja det är nog att man får möjligheten att skriva av sig, man kan skriva det man känner för när man känner för det. Det är ingen som tvingar en till att skriva men samtidigt så är det inte heller någon som inte tvingar än. Jag ser bloggandet som en rolig grej, dels för att jag ska kunna skriva vad jag tycker å känner till viss del, men även för att andra ska kunna följa mig i mina motgångar och medgångar OM de själva vill göra det!! :)
2. Han står i ett ombyggt växthus där han trivs super. Mycket lufftigt! Har ju lovar att ta kort eller filma i stallet så ska göra det någon dag när jag hinner, kanske hinner i dag om jag har tur annars blir det till veckan :p
 
Cajsas frågor,
1. Jag är mellan 162 och 166 cm. De säger lite olika på olika ställen hahaha x)
2. Om jag ska vara ärlig så läser jag inte jätte mycket på andras bloggar, men visst finns det några kompisar som jag kollar med jämna mellanrum. Men kollar även dem som komenterar mycket här! :p
3. Har inte någon direkt ffavorit, har däremot alltid gillat friser hästen. Så i framtiden blir det säkert en sådan! ;) Men jag går hellre på personligheten och lite på psyket än på utseendet!! :D
4. Han är 140.0 alltså precis c-ponny! :3
5. Har nog inget favoritmärke utan väljer de jag tycker är snyggt och passar både häst å plånboken! ;)
6. Beror lite på vad jag är på för humör.. Men om jag måste välja någon av dem så är det nog dressyren som är roligast att jobba med. Tackvare att R och jag har svårast där och de är där vi måste jobba mer! Men annars är det hoppning ^^
7. Ponny <3
8. Uteritt eller lek i paddocken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0