Väntan!

Sitter och väntar på att klockan ska gå!
Blir snart att gå ut till vägen för att mamma ska plocka upp mig och sen blir det stallet. IDag blir det att gå ner till ridhuset eftersom det regnar och är mörkt...
Igår red jag ut en sväng, blev inte sättertorp utan blev att jag red på en lång grusväg fram och sen tillbaka, var ute ca 40 min - 1 timme. Murphy följde med och var lagom taggad på att springa....på vägen dit var han lite seg, men när vi sedan vände och galopperade hemåt igen så blev han jätte pigg och Rocky tyckte det var super kul då jag längde på galoppen lite när Murphy följde med och orkade! :)
Sen blev det att trava av och sen skrittade vi av resten hemåt. Båda killarna skötte sig super bra!
Rocky blev lite stark i vissa galopper, men annars var han fin :3

Har tyvärr inga nya bilder jag kan lägga upp här då jag sitter vid skolans dator, men kommer bilder ikväll!! :D
Hejjsvejjs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0