Vad beror det på?

 
Ja, vad beror den dåliga uppdateringen på?
Den beror på att jag vaknade ca 20 min innan jag skulle ta bussen till stallet. Så på de 20 minuterna så packade jag allt jag behövde i en väska och sedan blev det en snabb promenad till bussen.. Väl i stallet hälsade jag först på min prins en stund, trickade lite och fyllde på vatten sedan blev det att gå in i stallet, mocka, byta vatten, fixa mat. Ja allt det som behövs göras i stallet varje dag!

Sen vidare till bussen..
Väl på bussen ringde min telefon i ett.. När jag väl kom in till stan blev det att ta sig till Strike och Co för att först äta och sedan spela bowling! Lunchen där var helt okej, men finns bättre ställen att gå till för att äta enligt mig..

Bowlingen gick helt okej, dock fick jag väldigt ont i både tumme och hanleden jag bowlade med :/
Försvann som tur till kvällen men kom åter upp under natten vilket inte var skönt.
Men nu är både hand och tumme som "vanligt" :)

Sen blev det iaf en sväng vidare till en kompis efter att vi vart på resecentrum i en timme? ja något sådant i väntan på bättre tider hahaha! Iaf så sov jag där vilket var skoj! Blev att fota hans stora ormar lite. De små ville inte vara med på bild... Bjuder på några, vill ni se mer får ni säga till :D
 
Foto: Jag!

Kommentarer
Postat av: matilda

frågestund, fråga gärna nånting :)

http://www.nattstad.se/matildawikstrom?cat=106435

Svar: Har jag med här, http://cavallii.blogg.se/2012/october/fragestund.html :)
Cavallii.blogg.se

2012-11-03 @ 00:44:07
URL: http://nattstad.se/matildawikstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0