Svar från frågestuden! Del 1

Var tyvärr för få som ställde frågor så svarar i ett inlägg denna gång! :)
 
1. Hur gammal var du när du började med ridningen?
Jag var drygt 4 år när jag började rida.
2. Hur länge har ni bloggat tillsammans?
Tuva och jag bloggade tillsammans ca en månad tror jag? Men Tuva slutade blogga här för ett tag sen pga personliga skäl..
 
 
3. Är ni bra på headers och allt för att göra bloggar fina? (Om du förstår hur jag menar)
Jag gör headers och designer när jag har tid.. Det kan jag inte avgöra själv utan det får andra bestämma :)
4. Hur gamla är ni?
Jag är 17 år, blir 18 den 7/2 - 2013
5. Hoppning eller dressyr?
Dressyr
 
6. Har du egen häst?
Japp, har en alldelles egen ponny!
7. Vad är det bästa med hästar?
Kärlek och tillit!
8. Kan du göra en smink video?
Tyvärr använder inte smik speciellt ofta om jag ska vara ärlig så kan inte så mycket om det hehe :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0