Sovmorgon! :3

Sover kanske fortfarande just nu, om jag kunnat somna om? Vaknar oftasat runt sju på morgonen och går då antingen upp eller "vänder på mig och somnar om"..

Så förhoppningsvis sover jag iaf en timme till, men aldrig helt säkert!!

min fina pöjke <3

Dagens planering:
* Skolan 12.30 - 17.00
* Skynda till bussen
* Stallet, kommer dit 17.30 eller 18.00 beroende på vilken buss jag hinner med..
* Blir att skynda sig, för måste sitta på hästen senast 18.20..
 
Hmm, denna dag kan bli stressig. Men så får det bli ibland...

Blir sen att rida dressyrlektion för en i stallet, ska bli skönt att förhoppningsvis få "lite" nya saker att tänka på som jag själv inte alltid tänker på, men som andra ser om man kollar :))

Skriver hur det gick senare idag! Håller tummarna att det går bra (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0