Hemma..

Idag blev det ingen skola för mig.. Vaknade i morse och hade jätte ont i magen och huvudet :(
Så har under förmiddagen försökt att sova lite då jag kände att det behövdes och samtidigt försökt "kurera" magen genom att inte tänka så mycket över att den gjorde ont. Sen blev det att gå upp äta frukost och sedan lägga mig i soffan och plugga massor!! Har pluggat nästintill hela dagen fram till nu med Fysik och Biologi.
Börjar känna nu att mitt huvud är proppfullt med saker att tänka på.

Resten av dagen och kvällen blir det att plugga lite mer och kanske se på en film? Om jag orkar och hinner!
Nu ska jag fortsätta plugga hejsvejjs!! :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0