Dag 22: En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Det är exakt 3 månader idag tills jag fyller 18!
2.Jag har ofta svårt att konsentrera mig.
3. Jag gillar inte skolan, men går för att jag måste och för att jag vill få bra betyg.
4. Jag möblerade om i mitt rum härromdagen och höll igår på att ramla ur sänge, stog en vägg på den sidan förut.. Haha!
5. Tycker det är svårt att skriva fakta/saker om mig själv...
6. Direkt efter årsskiftet så börjar min och Rockys tävlingssäsong tillsammans! Riktigt taggad!!
7. Rider hellre ut än att rida i paddock/ridhus.
8. Jag har lärt Rocky det allra mesta han kan idag.
9. Gillar inte folksamlingar eller höga ljud.
10. Har extremt mycket bilder på min dator hemma så jag tänkte att ni skulle få önska vad ni ville se för sorts bilder!

 
Hade inte någon bättre bild på mig här för tillfället... Så fick bli en på mig och min lurvponny, bilden är tagen i februari i år! :)

Kommentarer
Postat av: Ella - I USA ♥

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

Svar: Tack! Jadå, själv? :)
Cavallii.blogg.se

2012-11-08 @ 02:15:35
URL: http://elikas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0