Ridtur..

Idag blev det en tur till Örebrotravet. Väl där blev det en del trav arbete för min och rockys del. Gjorde lite öppnor, slutor och lite skänkelvikningar. Han skötte sig ovanligt bra! Speciellt med tanke på att kompisen var liite pigg ^^ Sen när vi kom till galoppen så blev det några galoppfattningar som blev riktigt bra och några som blev att han "flög in" i galopp via ett hopp. Blev att jag skrattade åt honom några gånger! Så söt :3 <3
 
Sen blev det en längre avskrittning hem vilket var riktigt skönt. Red förbi nere på marieberg trotts trafiken som va för att träna lite miljö. Ibland är det bra å träna på det också ^^
 

Åhh vad jag saknar markebäck :((
Suttit nu på kvällen och kollat massa bilder därifrån och de är så himla fint, får jag möjligheten att åka dit igen så kommer jag defenetivt inte tacka nej!! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0