Design..

Tänkte höra med er om det var någon av er som kände sig sugna på att hjälpa mig att göra en header och eller en design?
I samband med att du får göra en design så får du även en länkning i menyn och gästblogga ifall du vill.
Skulle du vara intresserad?
Isf, skicka iväg en kommentar på detta inlägg eller ett mail till [email protected] ! :D

Anledningen till att jag kollar detta intresse är för att jag känner att jag inte har orken till att fixen en just nu, men att jag vill ha en nyare snygg design och även header med lite andra ideer än mina egna! :))

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag skulle gärna vilja göra en header :)

Svar: Har du några som du gjort innan? Som jag kan kolla på? :))
Cavallii.blogg.se

2012-12-18 @ 13:24:41
URL: http://ms.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0