J, Dag 23- Någonting jag vill ha

Jag skulle gärna vilja ha ett av dessa rep, älskar att jobba med rep ihop med hästarna ..
Alla tycker olika och har fått olika känsla beroende på vad för rep man köpt och även beroende på vad man gör! Men jag funderar starkt på att köpa ett arbetsrep från Naturhästen.se :)
Själv tycker jag att repen är dyra, men å andra sidan så kan man ha de extremt länge om man tar hand om repet!! :D Har funderat på denna färg:

Eller denna:
 


Något mer jag gärna skulle vilja ha är en stor hästboll, också den kommer från Naturhästen.se.


Sjukt synd att jag inte fyller år nu.. Ajja, bara ett par månader kvar till julafton och ytterligare någon månad till så har jag körkort och förhoppningsvis startat någon lokal tävling med Rocky! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0