Internet strular.. :(((

Internet har inte velat sammarbetat alls idag. Vilket är synd!
Har ju tänkt lagt upp en ny design i två dagar, men inte lyckats så i morgon lovar jag er att jag sak fixa det sista och sedan göra om allt! Ska sätta mig ner med det när jag vaknar så får vi se vart det tar vägen sen :)

Idag har jag inte gjort jätte mycket, blev att gå upp strax innan sju vilket resulterade till påtok för få timmars sömn :(
Men är fortfarande pigg? Dock blev det en middagslur innan lunch i ca en timme, tror jag? xD
Bar iaf iväg till stallet, släppte ut alla utom Rocky och Moonmaker och sedan blev det att ta en promenad plus stå och kolla när Moonmaker longerades. Var allmänt seg i kroppen men ändå pigg i morse vilket jag inte riktigt fattar hur jag lyckades med det? :o  hahaha ^^

Bild från i morse, mys i morgonsolen! <3
Gjorde klart allt innan jag åkte från stallet och cykla vi hem igen..
Sen strax innan tre så fick jag skuts tillbaka till stallet och tog mig då en ridtur med en i stallet. Blev "bara" trav och skritt idag men kan vara bra att inte alltid galoppera också, iaf när det är hårt som i dag ute x)

I morgon blir det ett pass i ridhuset troligen eventuellt i paddocken om den är okej att rida i då. Men troligen blire ridhus. Tänkte träna på galoppfattningar, hålla en rund men ändå lugn galopp och även mjukgöra lite för sen på tisdag blir det hoppträning (troligtvis!) :D Var några veckor sedan sist, men nu SKA vi komma igång med den igen en gång i veckan, sjukt taggad!! :D

Och 2013 kommer bli bäst om det blir som jag tänkt/smått planerat :'D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0