igår..

Blev tyvärr ingen ridning i går då både Rocky och jag var trötta... Så blir att låta honom vila idag också då mamma skulle ta stallet, tack! =)
Igår blev det en annolunda kväll, blev hämtad någon gång runt 22? för att sedan åka och släppa av lite folk, hämta grejor samt byta däck. Skulle ut till pojkvännen, men fick punktering så blev betydligt mycket senare än tänkt.. Men ut kom vi till slut! Så sov här i natt och är fortfarande här, blir att åka hem i morgon någon gång runt lunch gissar jag. Hoppas även att Rocky är lite piggare då så vi kan ta en lugnare skritt tur ut i den friska luften! <3
Nej nu måste jag hjälpa till med maten hejjsvejjs ^^
 
 
Förresten, ni har väl inte glömt att anmäla till veckans blogg?
Kommer dra en vinnare till veckan så passa på att anmäla!! =D

Kommentarer
Postat av: Maya Lundberg

Hej, nu har jag en tävling där du har chansen att vinna ett eget designat iphoneskal.

Kram på dig!:)

2013-01-13 @ 14:48:45
URL: http://mayaalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0