Humör

Mitt humör och även min ork har gått lite i vågor denna vecka och därav har bloggandet blivit lite sådär, tyvärr! :(
Men har haft saker jag varit tvungen att ta tag i och fixat..

Iaf, i dag var jag iväg till ridhuset en sväng med Rocky, blev liiite lösgörande.. men han kändes ganska mjuk så tog några språng på hindrena som stog framme då de ändå var framme. Han hoppade lite väl stort mellan varven på de små hindrena.. Men efter några få språng blev det mycket bättre :D
Han var pigg och glad! Riktigt skönt att se, blir troligen att rida ut en sväng i morgon om jag orkar. För att sedan på söndag rida i ridhuset. Då blir det även lite mer hoppning med fler språng och även högre. Han hoppar trotts allt mycket bättre på högre höjder :3

Nej nu måste jag skynda, ska iväg till en kompis en sväng nu... Hejjsvejjs!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0