~ Dagen spenderas i skolan! ~

Har inga lektioner idag, meändå valde jag att åka till skolan för att plugga några timmar! 
Så blir att plugga nu ett par timmar  innan lunch,sen blir de nog att åka hem eller till stallet en sväng. Mycket nytt nu med massor med ettor kryllande runt i hela skolan, vi är äldst och många nya, men även "gamla" lärare är förvirrade! Hmm... Detta år kommer förhoppningsvis bli bra i slutändan!! :3 
 
Nu ska jag hämta en frukt ur väskan och sedan fortsätta med pluggandeT! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättefin blogg och bra upptadering med mycket bra inlägg, fortsätt så :) Gå gärna in på min blogg och skriv några frågor på min frågestund, skulle vara supersnällt, kram:)

Svar: Tack! :)Var inne o ställde några frågor, jätte fin blogg! :))
Cavallii.blogg.se

2013-08-20 @ 16:54:57
URL: http://mathildalundh.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0