J, Ridning?

Nej idag blev det aldrig någon ridning, jag kände inte för det helt då han inte varit sitt "vanliga jag" på två dagar helt så kände att jag bara var där och pysslade istället! Tog in honom efter att jag hade mockat klart och gjort mat. Hade även skurit ett par äpplen till honom som jag lagt i vatten då jag tycker att ahn borde dricka mer vissa dagar :) Så enkelt att få i honom vatten genom att blöta äpplena (y'

Min fina UNDERBARA kille!! <3 Utan dig vore jag inte på denna plats idag! <3

Istället för ridning i dag så blev det ca 40 min massage! Masserade igenom i prencip hela kroppen på honom och han tyckte om det så lär ha gjort något rätt ialla fall ;) Sedan stog vi och mös lite innan täcket åkte på, vill ju inte att han ska börja frysa efter massagen.. Och gick sen ut ca 10 min och bara gick. Tog även några travsteg och han var pigg och som vanligt, glad och "trevlig" :3 *pust*

Som några av er kanske har räknat ut så har jag valt att inte hoppa imorgon dels för att han inte vart sig själv men även för att jag har en hel drös med läxor att göra. Så känner att vi båda hoppar över det denna gång men hoppas att vi snart är tillbaka på banan igen! :)


Nu ska jag läsa lite och sen sova, var trött redan vid 21 i dag helt sjukt men men ! God natt fölket! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0