J, Sovmorgon så skönt!

Gick och la mig runt ett i går tror jag klockan var? Var så himla trött haha x) Tänkte ha sovmorgon idag, då det var länge sen jag hade det kändes det som, men vaknade halv åtta -.-' Men som tyr kunde jag somna om och gick upp vid tio!


En redigerad bild från bland de första gångerna jag red honom till förra sommaren/vinter någon gång <3

Hade en kompis här till strax efter tolv igår. Vi kollade på film å på något knas på tv och åt mat.. Hmm. Blev iaf as trött. Men inte så konstigt kanske iof eftersom jag räknade ut att jag hade varit vaken i 17 timmar. Helt sjukt! Brukar vara vaken betydligt färre. Men men så är det när helgerna är fulla med saker att göra! Idag blir det att snart klä på sig och gå ut en sväng. Blir att åka till stallet runt 16 för att fixa allt där och rida <3 I kväll äre även stallmöte. Sen blir det att åka hem och slappa/sova resten av kvällen! See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0