J, Min fina kille, bli bra nu <3

Rocky har nu under en tid haft en svullnad i ena benet som kommit och gått. Därav har jag inte vart som "valigt", eftersom jag tänkt oerhört mycket på hur jag sak göra och vad "felet" kan vara.. Han har blivit bättre, men är tyvärr inte helt bra än efter nästan en vecka med svullnad. Har pratat med två vetrinärer och även kompisar. Ingen som vet vad det kan vara och inte heller vart det kommer ifrån. De vet inte heller om det är något "farligt" eller om det inte är det. Men det som vi vet är att han går rent och är nästintill som vanligt, det ända som inte är som vanligt är att han är något segare vissa dagar. Men det kan ju alla vara?! Så ser inte det som något jätte problem.
Ska iaf hålla noga koll på hur det artar sig kommande dagar så får vi se hur vi ska göra! Idag blir det en skritt tur ut. Håller tummarna att det inte är något allvarligt! Skulle aldrig kunna förlåta mig själv om det skulle hända något med honom!! Men troligen blir det att kolla upp honom för att få det svart på vitt.



Nu sitter jag antagligen och jobbar på min biologi (tidsinställt inlägg). Mer uppdatering i kväll see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0