Mörbultad x(

Känner mig helt mörbultad och sådär lagom off i både kroppen och huvudet, har haft mycket ont i höfter, rygg och knän nu senaste tiden vilket inte alls är kul! :(
Hoppas att det vänder snart, men antagligen kommer det att fortsätta eftersom det börjar bli kalt och mina leder mår sämre av kyla x(
(Lånad bild)

Dock älskar jag kyla, vinter och snö! Så hoppas att lite snö kommer snart, var ju massor med folk som sa att det snöade härrom dagen.. Men om jag ska vara ärlig så varken märkte eller såg jag att det snöade/hade snöat :o Fail..!!
 
Tur att det är lov nu så jag får *host* vila lite *host*.. Denna vecka kommer säkert ha samma "tempo" som alla andra om jag inte misstar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0