J, Utsläpp igen..

Blev att släppa ut hästarna idag igen :) 
Igår var ju tanken att jag skulle ha klippt R och sen gått en promenade, men de blev inte riktigt som jag hade tänkt så får bli klippning i helgen istället! Idag blev det bara en kortare promenad på ca 20 min plus en kort sväng i paddocken där han fick busa lite på en volt, han var... PIGG! Haha skrutten. I kväll blir det att vara uppe till 03.00, 04.00 kanske till och med om jag har otur, men hoppas vara hemma till tre iaf ;) 

Det är nämligen NATTJAKTEN i kväll, så blir e låååång kväll/natt. Men tar med mig Murphy ut i mörkret som tur är <3
 

Kommentarer
Postat av: linneaaversten<3

Vad är Nattjakten? :)

Svar: Svarar på denna i ett inlägg :)
Cavallii.blogg.se

2012-10-13 @ 20:48:40
URL: http://starriider.blogg.seblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0