J, Trötthet!

Hej på er!
Jag hade tänkt att jag skulle uppdatera om hur ridpasset gick i går men jag somnade i soffan och orkade inte röra på mig :$ Blev att jag sov där hela natten, gillar våran nya soffa faktiskt men jag känner mig lite mörbultad just nu haha ^^

Red iaf en sväng i går, hade tänkt att rida i paddocken men ändrade mig och red till ett av gärdena istället :)
Han var lagom pigg och sökte sig fint neråt för det mesta. Hade mest fokus på att få honom att bli lika i båda sidor och i slutet gick det faktiskt helt okej! Han var emellanåt lite ofokuserad men stundtals var han riktigt fin också c:
Kom även igår underfund med att han nog är lite mörkrädd...han såg spöken i skogen några gånger men skötte sig ändå fint, de ända han gjorde var att kolla och ta några snesteg <3
En bild tagen 2010 eller 2011 minns inte riktigt.. Men är väldigt nöjd med den :3 oredigerad!
 
Nu ska jag upp och äta frukost vaknade för en halvtimme sen ungefär.. Sen blir det vidare mot stallet, packa massa saker och sen åka iväg med R. Berättar mer i kväll hur det har gått och vad vi gjorde ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0