J, Sjukgymnasten och nu skola!

Idag blev det att gå upp tidigt trotts att skolan inte började förrän halv ett. Idag blev det att släppa ut hästarna i regnet tyvärr! Kände mig nästan elak då Rocky inte gärna ville ute utan hade nog hellre varit inne tills det slutat regna.. Han verkligen hatar när det regnar ute och går oftast med huvudet lågt med nosen nära bogen om han går mot regnet. Han är jätte söt pöjken <3
 Sen blev det hem och duscha, äta och sen gå till bussen som jag av någon anledning lyckades missa?! :o
Så fick ta mig en promenad mot Adolfsberg, men som tur var så var det en som stannade och skjutsade mig snällt nog :D Blev super glad. Så hann i tid till Sjukgymnasten, dock var han typ en kvart sen så fick vänta iaf >.<

Sen apoteket och för att hämta ut ett recept. Gick super, sen kom kära morfar och hämtade mig och så åkte vi och åt lite och sen övningskörde och sen till skolan och här sitter jag nu. Snart börjar biologin i följd av engelska och mattematik. Sen i kväll blir det nog en kvällstur på pöjken :3 <3
Igår så blev stallet ganska sent, kom dit typ halv sju vilket resulterade till att det blev en tur i ca en timme uppe i paddocken. Han skötte sig mestadels men stundtals så var han lite ofokuserad, men gick i vågor!
Att rida ut själv barbacka när det är mörkt är nog blad det bästa som finns på världens underbaraste häst!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0