J, Dålig uppdatering..

Förlåt för att de har blivit lite dålig uppdatering idag! Men jag har haft fullt upp nästintill hela dagen :)

Skolan började åtta på morgonen och slutade inte förrän tjugo över tre. Då blev det att springa till bussen och sen hem, han inte så mycket mer än att byta om innan jag åkte till stallet. Väl där blev det att jag fick ta med mig saker så jag kunde laga hagen då den hade gått sönder eftersom inte strömen inte var på :/
Så lagade den och red även runt i hagen och kollade så allt var helt överallt och inte lindat runt isalatorerna!

Ja du, vilket håll går rundan åt? Hittade denna skylt för ett tag sen och den sitter mitt ute i skogen! Funderade på hur man ska kunna cykla där och kom inte fram till något vettigt svar x)
 
Red en sväng i dag, blev att skritta fram på asfallten och sedan gick vi till paddocken där vi körde ett kortare pass med fokus på att ha en bra och trevlig form hela tiden samt lyssna på lite gas å lite broms. Valde idag att rida mer framåt, för att dels känna att även om jag bad om mer framåt än annars så ville jag inte att han skulle dra. Vilket han inte gjorde! :3 Han var väldigt fin för det mesta både i formen och även stegen vilket kändes super! I morgon blir det att rida ut en kortare sväng om det inte regnar massor!!
 
Nu ska jag gå ner i mitt rum och läsa lite, för att sedan lägga mig tidigt!!

Nu var det länge sen jag hoppade.. Får bli någon dag i veckan igen :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha den bilden tog du när jag red kila! :D

Svar: Yes :))
Cavallii.blogg.se

2012-10-03 @ 11:57:49
URL: http://amocavalos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0