J, Dag 25- Vad kan man hitta i din väska?

I min väska som jag har till vardags så kan man hitta de flesta skolböcker, givetvis beror antal böcker och vilka beroende på vilken dag man kollar i den. Eftersom vi inte har några skåp i skolan så släpas böckerna fram och tillbaka varje dag!! >.<

Ej min väska på bild, bild från google.se
 
I min väska kan man även hitta flaskor, med vatten eller Mer i. Samt plånbok, körtillstånd, pennor, block och lite extra saker som man kanske kan behöva så som vantar, hårsnoddar, tuggumin osv :)


Kommentarer
Postat av: Lisamarie

sv: ja ett bloglovin byte kan vi göra, säg till när du har lagt till mig och vilket nummer du blev så lägger jag till dig:):)

Svar: Följer nu, blev nr 77 :)
Cavallii.blogg.se

2012-10-08 @ 16:49:06
URL: http://lillalisaaa.blogg.se
Postat av: Aili

Snygga väskor! Jag följer er blogg blev nr 38! :)

2012-10-08 @ 19:04:50
URL: http://ailicherp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0