Nyhårfärg?

Påväg till bussen nu, men tänkte slänga in ett snabbt inlägg iaf! ;)

Känner att håret börjar bli dags att färga nu snart igen!!
Sist så färgade jag till någon rödaktig färg som jag faktiskt blev väldigt nöjd med, så funderar på att färga "rött" igen...
 
 
Dem som svarar på denna fråga får en länk!

Vad hade ni valt för hårfärg om ni skulle färga?
Blond, Mörkbrun, Ljusbrun, Svart, Lila, Röd, Mahong, Turkost, Rosa?
Ja vilken? Skulle bli super glad om ni komenterade vilken ni skulle ha valt och vilken ni tror jag skulle passa i!! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Mörkbrunt :) //Emma

2012-11-29 @ 15:42:09
URL: http://www.emmabertilsson.bloggplatsen.se/
Postat av: linneaaversten♥

Jaadu... jag är egentligen blond, men jag har färgat det mörktbrunt, men jag har en kärlek till RÖTT HÅR!♥ Så himla fint! Ska nog färga det så!
Den färgen som du har på bilden är as fin! :D

Svar: Okey :)Älskar också rött hår, dock inte det där knallröda utan mer som bilden alt lite mer röd ;)
Kommer troligen bli den färg jag har på bilden, men ev något rödare :))
Cavallii.blogg.se

2012-11-29 @ 16:09:40
URL: http://cavalls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0