Massor med svar på frågestunden! Del 2

1.Hur gammal är du?
*
Jag är 17 år, fyller 18 7/2 - 2013
 
2.Hur länge har du ridit? jag rider också
* Jag har ridit i snart 13 år! Vad kul :)
 
3.Använder du smink isf vad har du för favorit sminkmärke? mitt är mewbebelin
Jag använder mig väldigt sällan av smink faktiskt, så har inge favoritmärke!
 
4.säg tre av dina favorit bloggar :)
Läser inte så mycket av andras bloggar, då varken tiden eller intresset är jätte stort :/
 
5. Vem skulle du vilja spendera en vecka med utomlands ?
* Någon av de närmaste!
6. Favoritmusik ?
*  Det mesta funkar! 
7. De bästa med hästarna ? :)
* Allt är bra med hästar!
 
8. Vilka länder har du varit i ?
* Jag har varit i Danmark, Italien och Thailand.
Sen mellanlandade vi i flera när vi åkte till Thailand. Men har bara bestökt dem flygplatserna så de länderna räknar jag inte med :)
 
9. Favoritplagg i garderoben ? :p
* Tjocktröjor!

10. Vem vänder du dig till i första hand om de händer något ?
* Oftast mamma eller pappa, men det beror lite på vad som har hänt!
 
11. Det bästa stället du vet ?
* Är självklart stallet!! <3
 
12. Är de din riktiga hårfärg eller har du färgat ? :)
* Nej, det är inte min riktiga, min riktiga hårfärg var väldigt blont innan jag färgade första gången. Men trivs bättre i mörkt numera!
 
13. Bloggar du följer ?
* Följer knappt några bloggar då jag inte var tiden :/
 
14. När började du blogga första gången ?
* Det minns jag inte.. Men det är några år sedan!  :)
 
15. Hur många bloggar har du haft isf ? :)
* Har haft en hel del olika, dock har inte alla publicerats!
16. Har du några egna hästar ? :)
* Ja, jag har en egen ponny! <3
17. Har du någon pojkvän ?
* Inte som det ser ut just nu nej..
18. Isf hur länge har ni varit tillsammans ? :)
* :)
19. De bästa med att blogga ?
* Är nog att man kan skriva vad man vill och är det någon som vill läsa så är det "fritt fram". Medan om det är någon som inte vill så måste dem inte :)
 
20. Cola/Pepsi ?
Dricker helst ingen av dem faktiskt ^^

21. Bästa serien du vet (te.x, vänner, 2½män, how i met your mother. osv )
* Revange!! Bästa serien, går på torsdagar på TV3 21.00. Men rekomenderar er att se från avsnitt ett då det annars är väldigt svårt att hänga med i serien! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0