Första skoldagen på över en vecka...

Första dagen avklarad i skolan!
Första lektionen bestod av fysik, i följd av en matte lektion och sist men inte minst en svenska lektion. Dagen gick trotts allt ganska fort faktiskt :D
Sen efter skolan blev det att jag tog en snabb lunch på stan och sedan vidare till bussen, som gick mot stallet <3
Hade tänkt att rida ut i dag, ända tills jag kom till stallet.. Då blev det att jag bestämmde mig för att han fick vila istället, för det började regna från ingen stans :(((

Så idag blev det en vila och i morgon blir det att rida ut oavsett väder!! För på onsdag eller torsdag blir det att hoppa en sväng med Rockyboy! :D Har inte bestämmt mig vilken dag än men någon av dem ;) Sjukt hoppsugen :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0