Dag 43: Vad jag gör på fritiden.

Som många av er säkert redan vet så håller jag för det mesta på med hästar på min fritid!
Rider näst intill varje dag...
Rocky, som är min egna ponny. Som jag sköter om och håller igång helt själv, vilket är ett stort ansvar!
Det är trotts allt ett stort djur som behöver ha massor med motion, kärlek och omsorg! <3

Men det är absolut inget jag ångrar!
Utan att hålla på med hästar och få känna deras närhet, glädje, vilja, kärlek och allt dem ger en är OTROLIGT i mina ögon!!

När jag inte är i stallet, så pluggar jag, sitter vid datorn, sover eller springer. Allt lite beroende på årstid och vilken tid på dygnet det är :))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0