Gårdagens ridpass!

Stod i valet och kvalet om jag skulle rida igår, men som tur va så bestämde jag mig för att rida så blev att jag borstade av Rocky, sadlade, lindade och tränsade för att sedan ta mig ner till ridhuset eftersom det är så halt ute nu... Och var även mörkt.
Mamma mötte upp där vilket var roligt, då det var ett tag sedan hon såg Rocky in action! ;)
Hade i huvudet att jag skulle lösgöra lite granna och även träna galoppfattningar när jag kom ner. Men blev att jag tränade mest på galoppfattningar och lite ökningar/minskningar vilket han blev riktigt fin i! Blev riktigt glad och stolt över honom!! :')
 
 
Var ett tag sedan vi red i ridhuset trotts allt och ännu längre sen vi tränade fattningar mer än i "vardagen" så det var riktigt kul att se att han fattade så fort vad jag ville! Blev även några fattnigngar från skritt, som blev bra för att vara första gången men som ska jobbas på ännu mer :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0