DISS!

Dissar mcdonalds äppelbitar!
Var på donken för ett tag sen och köpte ett happy meal, då jag inte var jätte hungrig utan mer sugen..
Dock åt jag inte äppelbitarna utan la dem på sängen när jag kom hem, de har legat i min huvudända ett tag nu. Efter bara någon dag så började påsen att "fyllas med luft", var som om äpplena avsöndrade något så det blev "fullt" i påsen och de ville ut. Jag tänkte inte så mycket mer på det men nu någon dag senare så är det mycket mindre luft i och då har jag inte rört den.... hmmm...
Äppelbitarna börjar dessutom se lite "svettiga" ut och är även kondens i påsen haha! x)
Det roliga är att de inte ens är minsta lilla bruna utan ser ut som vanligt om man bortser från att dem är "svettiga".. xD
Hittade även denna "reflektion" om att dem haft äpplena i kylen i ett par veckor... Läs den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0