Dagen har bestått av...

... lite allt möjligt!
Glömde min telefon i stallet i går kväll vilket gjorde att jag återfann den igen i morse, hade ett missat samtal och en drös med sms hahaha x)

Pappa väckte mig kvart i sju? tror jag det var, gick upp strax efter. Var inte jätte sugen på att gå upp eftersom jag fortfarande hade ont i halsen :/ Men ska man släppa ut hästar samt åka iväg på "PLAY DAY" så måste man gå upp (y'

Blev att mamma och jag åkte hemifrån en timme senare ungefär, alltså en stund innan åtta. Väl i stallet gav jag hästarna kraft foder, la ut hö i hagarna och satte mobilen på laddning samtidigt som jag kollade sms och telefonsamtal! :)
Sen blev det "full rulle".. Blev att släppa ut hästarna, alla utom Rocky boy. Han fick sitt hö inne medan mamma och jag flyttade alla kraft tunnor från en box till en annan. Kom även en ny häst till stallet idag, berättar mer om det i ett annat inlägg! :) Sen blev det att borsta av Rocky, sätta på annat täcke, transportskydd och lägga ut massa saker i bilen. Sen var det bara att åka! Lite sena blev vi tyvärr, men det "gjorde inte så mycket" då det var fler som var sena.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0