Dag 51: Berätta om mig själv.

Vet inte riktigt vad ni vill veta så är det något jag missat som du undrar över eller vill vetsa så är det bara att säga till så berättar jag :))
Är en tjej på snart 18 år. Bor hemma hos mina föräldrar och syster fortfarande i Örebro..
Har två kaniner och en egen ponny, som ni kan läsa om här på bloggen ihop med mycket annat som händer i mitt liv. Går andra året i gymnasiet, med inriktning Natur - Natur. Men tanken är att jag kommer byta både skola och linje efter jul, av olika anledningar. Så efter jul blir det att gå på Örebor Praktiska med inriktning Naturbruk - Häst istället. Vilket är något jag tror kommer att passa mig super!
Praktik blandat med skola kommer bli super. Kommer att fortsätta i tvåan precis som nu fast på en annan skola och annan linje vilket betyder att jag kommer att bli tvungen att plugga igen vissa kurser. Men inget som hindrar mig ändå. Känner att detta med skola blivit  tråkigare och tråkigare tyvärr, så kommer köra på en ny start i samband med ny skola!!

Kommer bli super!
...hoppas jag...

Iaf, har sedan tidigt hållt på med hästar på något vis, vilket är något jag verkligen älskar! Det får mig ofta att tänka en tanke längre och ta vara på den tiden man har hästar och djur runt omkring sig.
Det skulle nog behövas ganska mycket för att jag skulle sluta med hästar, då dem ligger mig väldigt vart om hjärtat! <3

Det var lite om mig, inte jätte mycket men vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Så om ni undrar något så får ni jätte gärna fråga!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Spelkvist

kul med byte av skola, önskar att jag hade varit så smart och bytt till något jag aldrig tröttnat på, hästar ;D men så smart var jag aldrig :(

Svar: Ja, mycket som ska fixas.. Men klart värt det! Känns som om jag behöver ett byte just nu :)
Cavallii.blogg.se

2012-12-17 @ 18:24:27
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0